август 20, 2009


Kaze Abdullah ibn Omer r.a.: Da pustim samo jednu suzu iz straha od Uzvisenog Allaha,draze mi je nego da podjelim hiljadu dinara. Rekao je Sabit r.a: Ako moje oci nebudu plakale pa koja mi korist od njih. Pogledajte kako su plakali a bili su najsretniji ljudi,ako ce osjecati u svojim prsima ono sto mi osjecamo,onda ce zaista uzivati. Popravimo dragi moj brate i plemenita cjenjena sestro svoj odnos svoju iskrenost prema Allahu subhanehu ve te'ala,pripremimo se prije nego nam smrt dodje,obracunavajmo se prije nego sto nam bude obracunavano,placimo prije nego sto dodje dan placa,pustajmo svoje suze iskreno radi Allaha dz.s prije nego sto dodje dan,kada ce ljudi umjesto suza pustat krv. Nezaboravi hadis Allahovog Poslanika s.a.v.s: I covjek koji se u samoci sjetio Allaha s.w.t. pa su mu suze potekle iz ociju.Takvom pripada Allahov dz.s. hlad na Sudnjem danu,kad nebude drugog hlada. Dragi moj brate,zar ima nesto sladje od suze koja se pusti iz straha od Allaha dz.s.? Jesi li ikada upitao svoju dusu Allahov dz.s. robe,gdje sam ja i gdje su moje suze pustene radi Allaha subhanehu ve te'ala? Jesi li se ikada upitao dragi moj brate koliko i koliko sam suza prolio radi nekog drugog mimo Uzvisenog Allaha dz.s.? Koliko i koliko sam suza prolio za Asikom djevojkom? I jesi li se upitala plemenita i cjenjena sestro,koliko i koliko sam suza prolila za svojim mladicem ?a skrtario sam i jos uvjek skrtarim da pustim samo jednu suzu za Allaha dz.s. Objavio je Allah dz.s. u svojoj plemenitoj Knjizi:O vjernici bojte se Allaha dz.s onako kako ga se treba bojati i ne umirite nikako osim kao muslimani.I objavio je Allah dz.s.: O vjernici bojte se Allaha i budite sa onim koji su iskreni.Znajmo draga moja braco i plemenite cjenjene sestre da je najbolji govor Allahov dz.s govor a najbolja uputa,uputa Muhammeda Mustafe s.a.v.s

Нема коментара:

Постави коментар