октобар 21, 2010

Ebu Abdurrahman Avf Ibn Malik priča:
"Allahov Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve selleme, klanjao je jednom dženazu, pa sam od dove koju je proučio zapamtio slijedeće riječi: 'Gospodaru naš, oprosti mu, smiluj mu se, sačuvaj ga (kazne) i grijehe mu izbriši! Podari mu lijepo mjesto u Džennetu i kabur mu učini prostranim! Očisti ga vodom, snijegom i ledom (obaspi ga Svojom neizmjernom milošću) i učini ga od grijeha čistim, kao što očistiš bijelu odjeću od prljavšine (oprosti mu sve grijehe)! Zamijeni mu kuću boljom od njegove kuće, porodicu boljom od njegove porodice, ženu boljom od njegove! Uvedi ga u Džennet i sačuvaj ga od kaburskog azaba i (džehenemske) kazne!'"
Ravija veli: "Poželio sam (zbog ove dove) da sam ja taj mejit."
( Rijadusalihin, Sahih, Hadis bilježi Muslim )


Ibnu Omer veli da je Muhammed a.s. rekao:
"Moj Allahu, obogati me znanjem i okiti me blagoscu, pocasti me bogobojaznoscu i upotpuni moje zdravlje."
(Biljezi Ibnu Nedzdzar Hadis je Hasen )
                                    
                                                                       
"Allahumme inni e'uzu bike en ushrike bike, ve ene e'alemu ve estagfiruke lima la e'alemu" -
"Allahu, zastiti me da sirk ne ucinim prema Tebi svjesno, i molim Te da mi oprostis za ono sto pocinim nesvjesno"




''Gospodaru moj, dozvoli mi da Ti budem zahvalan na blagodati koju si darovao meni i roditeljima mojim i da radim dobra djela kojima ces biti zadovoljan i ucini dobrim postupke moje, ja se zaista kajem i ja sam od muslimana! '' 
(Al-Ahkaf, 15) 

''Gospodaru nas, oprosti nama i braci nasoj koja su nas u vjeri pretekla i ne dopusti da u srcima nasim bude imalo zlobe prema vjernicima. Gospodaru nas, Ti si zaista dobar i milostiv! '' 
(Al-Hasr, 10) 

''Gospodaru nas, u Tebe se uzdamo i Tebi se obracamo, i Tebi cemo se vratiti. Ne dopusti Gospodaru nas da nas nevjernicima stavis u iskusenje i oprosti nam Gospodaru nas! Ti si zaista, Silni i Mudri! '' 
(Al-Mumtahina, 4-5)


''Gospodaru nas, Ti sve obuhvatas miloscu i znanjem; zato oprosti onima koji su se pokajali i koji slijede Tvoj put i sacuvaj ih patnje u vatri! 
Gospodaru nas, uvedi ih u edenske vrtove, koje si im obecao i pretke njihove, i zene njihove i potomstvo, one koji su bili dobri, Ti si uistinu silan i mudar. I postedi ih kazne zbog ruznih djela jer koga Ti Toga dana postedis kazne zbog ruznih djela Ti si mu se smilovao, a to ce zaista, veliki uspjeh biti!'' 
(Al-Mumin:7,8,9)





Нема коментара:

Постави коментар