октобар 07, 2010

TEBI BRATE GOVORIM!!!


Ko si ti??? Znam i čuo sam da si musliman i da imaš pet dnevnih namaza! Lijepo! A šta si po zanimanju u međuljudskim odnosima??? Selefija ili vehabija (ako te tako neko možda zove), hodža, sufija, bošnjo, kokuz, delija, slobodan igrač...........! Bez obzira šta si od gore navedenog, meni je bitno da si musliman vjernik i još sam čuo da si oženjen!!!! A, koji je to osječaj biti vjernik i imati za ženu vjernicu! Ili kazano riječima teologa „brak sa kojim je Gospodar zadovoljan“! Ovaj put nećemo govoriti o ženama koje nasrću na svoje muževe! Ima, wallahi ima, ima sestara koje svojim muževima psuju, vrijađaju ih, ponižavaju, ne slušaju, odbijaju u krevetu, vrijeđaju mu roditelje, sve ovo ima, ali da ne bi sad ispalo kako ja ovim tekstom pokrečem incijativu sa formiranjem udruženja jadnih muškaraca koje njihove žene bile pod nikabom ili običnim hidžabom zlostavljaju, tu ću stvar prepustiti nekoj sestri nekada da o tome napiše jer ona tih priča zna mnogo više od mene, iako ih i ja znam na desetine, nažalost, jer se pokazalo da čak i plemenitost islama kod neke brače i sestara ne može da promijeni kućni osnovni odgoj i kulturu ponašanja. 

Hele nejse, ja bih koju prozborio našoj brači, bilo da su to brača sa dužim bradama ili bradama koje se krate ili onoj brači koja se čak i briju, par riječi kada je u pitanju njihov odnos prema ženama koje su u svom ponašanju „čestite“ i koje se prema njemu ponašaju onako kako je Gospodar zadovoljan. 

Odakle krenuti....znate ima naše brače (muževa) koji žene udaraju, wallahi ima, znam primjer jedne sestre koju je brat (a bio je „ko“ poznat po bogobojaznosti u mesdžidu) tako tukao da joj je listove od Kur'ana znao u usta uvaljivati, jer je sestra učila hifz. DA, ima i toga. Ima brače koji ženama ne dozvoljavaju da izađe van kuće pa joj čak i prozore zakuje daskama. DA, ima i toga. Ima brače koji žene tjeraju da radi najteže fizičke poslove a on ih neče da radi, kao što je cijepanje drva, kopanje, i čak se još smije, a ako ne uradi obavezno je vrijeđanje. DA, ima i toga. Ima brače koja svoje žene proglasi nevjernikom. DA, ima i toga......Ima brače koji svojim ženama ne dozvoljavaju da posjete svoje roditelje po nekoliko godina....vjerujte mi, ima svašta i to što ima svašta to je naša slika shvatanja braka u svijetlu Kur'ana i Sunneta..... 

Ali, zamolio bih svakog brata koji je baš neodgovoran prema svoj hanumi, ne znam od zlostavljanja, udaranja, psovanja, vrijeđanja, tjeranje da radi teške fizičke poslove, ponižavanja i sl..da malo razmisle o jednoj stvari...ali ako si baš muško...razmisli o slijedećem: 

Šta misliš da ti žena umre!!!!! UH gdje me nađe a? 

Da, šta misliš? A vidi još gore, šta misliš da več imaš iza sebe 10-tak gdina braka recimo, dvoje djece i žena ti sad trudna, a ti ona baš hajduk, faca u kući. Žena jadna pored kučnih obaveza, od jutra do mraka je ili u štali, ili na njivi, ili cijepa drva ili je u kuči ili ....ili nikad kraja..i na kraju ti si niko i ništa......... 

E sad treba se tvoja bolja polovica porodit...čekaš treće dijete....ma vidi ti se po faci da ti i jest i nije drago..ma nema veze...nekom valjda jeste,, 

Trudovi se povečavaju i sa svojom ženicom koju toliko voliš da se to ne može opisati, i sa svoje dvoje djece ulaziš u bolnicu...Sa djecom čekaš u hodniku..lomiš prste......a uopšte ne razmišljaš, kako je sada njoj....Doktor te zove, jer žena tvoja želi da budeš pored nje i daj e držiš za ruku.......ona te voli i želi da sa tobom podijeli taj sretni trenutak kojeg ste čekali 9. mjeseci.... Dijete se rodilo...napokon ste se zajedno nasmijali, ona je tada pomislila, evo ga novo dijete novi početak...ali polako je počela gubiti svijest..doktori su pokušavali da je spase..prema tebi je upirala zadnji pogled i polako zatvarala oči.....oči koje su prolile stotine litara suza zbog tebe, oči koje su željele gledati samo sreču i živjeti u sreči.....one su se gasile..a ti si bio nemočan da ih održiš otvorenim. 

Sestrica je iza tebe stajala, držala je bebu i čestitala ti što si postao babo a ti si i dalje ženu držao za ruku..želio si da se vrati, jer sad si ostao sam, DA prijatelju moj SAM. Uzeo si bebu a nisi znao šta da radiš sa njom, sjeo si u hodnik i nisi znao kuda dalje, jel to kraj života??? Sad si SAM sa troje djece, žene nema! Došao si kući a djeca su stalno pitala, kada će mamu našu pustiti iz bolnice, jer im je ona bila SVE. Djeca će nekako i zaspati, a ti?????? Kakva će biti ta tvoja prva noć, o ćemu ćeš razmišljati??? Ja ću ti reči: o svim onim odvratnim stvarima koje si joj radio u životu, samo ona se sada odmara, a ti ćeš se tek umoriti, njen Gospodar se je nje sjetio, ali sjetio se je i tebe. Tu noć nečeš spavati, vjeruj mi, tu noć češ gorko plakati za njom i bit će ti žao za sve ono što si joj radio. Sutra će je gasuliti, zašto ne bi ti??? To je tvoja žena, otiđi, ne boj se, neće ti ona sada ništa, pogotovo sada, jer je mrtva, ili se pak bojiš da ne progovori i da ti ne kaže što si joj svaki dan život zagorčavao a ona jadna se strpila, bilo je se stid i sramora razvesti...bruka da ne pukne.....otiđi vidi je zadnji put, vidjet ćeš da je nasmijana i sretna. 

A kada je ponesu, opet ćeš je ti ponijeti, samo tada dok je budeš nosio u glavi ćeš sve scene njene tuge vratiti. Pa ćeš onda sići u kabur i staviti je u lahd. Pa će ti neko ruku dodati da iziđeš, možda bi najradije tada ostao sa njom, ali nema, one ide svojim putem a ti svojim. Ko će prvi baciti lopatu zemlje, nedaj hodži, ti je baci, uvijek si po njoj bacao svoje psovke i svoju silu istresao, vidi te sad, sad si mali kao makovo zrno. TI, budi muško pa prvi baci lopatu. A kad se sva zemlja potroši, svako će se vratiti svojim ženama osim tebe, ti ćeš se vratiti samo djeci koju treba nahraniti.... 

A jel se to ti misliš oženiti čim „žalost“ prođe! Volio bih to vidjeti, samo ko će te uzeti sebi za vrat, tebe i troje djece...ne znam možda se neka smiluje pa pristane....ja joj unaprijed skidam kapu...samo mislim, nije da mislim nego sam 100% siguran da ćeš prema novoj mladi biti kao sluga, ona okom a ti skokom, nećeš joj smjeti riječ progovoriti, ustvari pitat ćeš za dozvolu kad htjedneš nešto da kažeš. 


E a vidi Resula, savs, samo jedan primjer i ništa više ti ne treba, pa da razmisliš, kakav je tvoj odnos prema tvojoj ženi. 

Kada se završila bitka na Bedru i kada su muslimani zarobili 70 mušrika, dolazi žena iz Mekke da otkupi svoga muža iz ropstva. Pošto nije imala novca, ona je odrezala svoje duge pletenice (to je tada kod arapa bilo vrijedno) i došla pred Resula, savs i rekla:“Ja nemam ništa od imetka, osim ove dvije pletenice i ja te Muhammede molim da mi muža oslobodiš!“ kada je Poslanik, savs to čuo zaplakao je kao malo dijete, pa se ashabi začudiše, zašto plače! A Poslanik, savs im odgovori:“OVA ŽENA ME JE PODSJETILA NA MOJU HATIDŽU, JER SE I ONA ZA MENE OVAKO ŽRTVOVALA“ Pa je Poslanik oslobodio njenog muža1 

Allahu ekber, zbog čega je Poslanik ovako voloi Hatidžu, jel tvoja žena prema tebi kao Hatidža prem Resulu, savs. Ako klanja, posti, uči Kur'an, odgaja djecu, voli te, ispunjava svoje obaveze prema tebi, poštuje ti roditelje, čuva kuću i imetak, onda JESTE, a ŠTO TI NISI PREMA NJOJ KAO RESUL, SAVS PREMA HATIDŽI, R.A????????????? 

Zašto??????? 

Gdje je milost iz tvoga srca??? 

Da se zajedno ustanete i klanjate sabah u džematu, da zajedno poslije sabaha učite Kur'an, da zajedno postite ponedjeljak i četvrtak, da joj pomogneš u teškim poslovima, pogotovo kada je umorna, slaba, bolesna ili trudna. Da je obraduješ za bajrame ili rođendane, da kad te vidi da se ona oraspoloži, da teške fizičke poslove obavljaš ti, a ne ona, ona je bolan žensko....da kad legnete i kad je zagrliš da se osječa sigurnom i voljenom i tako dok vas smrt ne rastavi... 

Šta je sa tobom..Allaha se boj..bit ćeš bolan pitan, hoćeš tako mi Allaha!!! 

Zar ćeš sebi dozvoliti ako te Allah iz svoje milosti uvede u Džennet, da te tvoja žena odbije i ode drugom, one mogu birati...zar hočeš sam sebe da poniziš na Ahiretu...... 

Ali ne treba ti veće poniženje na Dunjaluku od tvog ponašanja i odnosa prema svojoj ženi, ti si toga svjestan...samo si takva kukavica da ne smiješ to da priznaš...e to je sad tvoj problem....nemoj bogati na čemu zamjeriti..možda sam te baš dirnuo u vezi nekih stvari koje se baš kod tebe dešavaju u životu... ne znam!!! 

Napomena: Ovo mogu čitati osobe samo starije od 85 god uz prisustvo oba roditelja. Nije preporučljivo da ovo čitaju brača i sestre koji još nisu braku i sestre koje se trebaju poroditi te brača i sestre koje imaju raspekmeženo srce))) 

Esedullah Malik

Нема коментара:

Постави коментар