октобар 21, 2010

Salavati na Muhammeda sallallahu alejhi we sellem




VRIJEDNOSTI UČENJE SALAVATA NA POSLANIKA MUHAMMEDA, 'ALEJHISSELAM
Ebu Hurejre, r. a., prenosi da je Allahov Poslanik, ‘alejhi-sselam, rekao: "Ko mi prouči jedan salavat, Allah će proučiti na njega deset salavata".
Ibn -Mes'ud, r. a., prenosi da je Resulullah, ‘alejhi-sselam, rekao: "Allah ima meleke koji mi dostavljaju salavate od moga ummeta".
Ibn-Mes'ud, r. a., također prenosi da je Resulullah, ‘alejhi-sselam, rekao: "Meni će najpreči biti na Sudnjem danu oni koji mi najviše prouče salavata".
Enes, r. a., prenosi da je Resulullah, ‘alejhi-sselam, rekao: "Ko mi u jednom danu prouči hiljadu salavata, prije nego što umre vidjet će svoje mjesto u džennetu".
Evs ibn-Evs prenosi da je Resulullah, ‘alejhi-sselam, rekao: "Najvrjedniji vaš dan je petak. U njemu je stvoren Adem i u njemu je umro. U njemu će biti puhanje u rog i uništenje ovoga svijeta. Mnogo učite salavate petkom, jer se vaši salavati meni pokazuju". Onda neko upita: "O Allahov Poslaniče, kako da ti se pokazuju salavati i onda kad budeš pod zemljom?" Onda Allahov Poslanik reče: "Uistinu je Allah učinio zabranjenim zemlji da jede tijela Poslanika".
Ibn-Omer, r. a., prenosi da je Allahov Poslanik, ‘alejhi-sselam, rekao: "Ukrasite vaša sijela učenjem salavata meni. Uistinu će vam vaši salavati proučeni meni biti nur (svjetlost) na Sudnjem danu".
NAJODABRANIJI SALAVAT


Ibn-Hadžer el-Askalani, u svome djelu "Edderrul-Mendud", rekao je: "Najodabraniji salavat je da se sakupe svi salavati koje je Resulullah, ‘alejhi-sselam, učio, a to je ovaj: Allahumme salli 'ala muhammedin abdike ve resulike en-Nebijjil-umijji ve 'ala ali Muhammed ve ezvadžihi ummehatil-mu'minine, ve zurrijetihi ve ehli bejtihi, kema sallejte ala Ibrahime ve ala ali Ibrahime fil-'alemine inneke hamidun-medžid. Ve barik ala Muhamedin abdike ve resulike-nnebijjil-umijji ve 'ala ali muhammedin ve ezvadžihi ummehatil-muminine ve zurrijetihi ve ehli bejtihi, kema barekte 'ala Ibrahime ve 'ala ali Ibrahime fil-'alemine inneke hamidun-medžid. Ve kema jeliku bi 'azimi šerefihi ve kemalihi ve ridake 'anhu. Ve ma tuhibbu ve terda lehu daimen ebeden adede ma'lumatike ve midade kelimatike ve rida nefsike ve zineti aršike, efdale salaten ve ekmeleha kullema zekereke ve zekerehu zakirune, ve gafele an zikrike ve zikrihi gafilun ve selleme teslimen kezalike ve 'alejna me'ahum".
Prijevod: Moj Gospodaru, ukaži počast Muhammedu, Tvome robu i Poslaniku, nepismenom pejgamberu i njegovoj porodici; njegovim časnim suprugama - majkama pravovjernih, i njegovom potomstvu i članovima njegove porodice (ehli-bejt). kao što Si ukazao počasti Ibrahimu i njegovoj porodici u svim svjetovima. Ti si zaslužan (dostojan) svake zahvale i Slavljeni. Moj Gospodaru, blagoslovi Muhammeda, Tvoga roba i Poslanika - nepismenog pejgambera, i njegovu porodicu; njegove časne supruge - majke pravovjernih, i njegovo potomstvo i njegove ukućane (ehli-bejt), kao što si blagoslovio Ibrahima, ‘alejhi-sselam, i njegovu porodicu među svim svjetovima. Ti si svake hvale dostojan i Slavljen si. Kao što priliči veličini njegove časti i savršenstva i Tvoga zadovoljstva s njim. I kao što voliš i sa čim si zadovoljan prema njemu stalno i za vječnost brojem Tvojih informacija o svemu kad god Tebe i njega (Muhammeda) spomenu zakiri i kad god su u nemaru prema Tebi i njemu nemarni i oslovi pozdravima također i nas zajedno s njima.







Нема коментара:

Постави коментар