октобар 21, 2010

Istihara dova




Sunnet je da se prije donošenja odluke klanjaju dva rekata istihare, u kojima će biti kur'anski ajeti i kratke sure.

Zatim se uči dova:

"Allahu moj, molim Te da mi daš rješenje iz Tvog sveobuhvatnog znanja, i od Tebe tražim pomoć da me pomogneš Tvojom snagom, i molim Te da mi podariš iz Tvoje velike dobrote. Ti si svemoćan, a ja snage nemam, TI sve znaš, a ja ne znam. Ti jedini poznaješ skriveno. Allahu moj, ako je ovo što želim uraditi dobro po mene, moju vjeru i moj život i moju smrt" (ili je rekao: "za moju sadašnjost i budućnost"), "onda mi odredi da to uradim, i to mi olakšaj i podari mi bereket u tome. A ako je ovo što želim uraditi loše po mene, po moju vjeru, život i smrt" (ili je rekao: "moju sadašnjost ili budućnost"), "onda to otkloni od mene i odredi mi da se desi bolje od toga, bez obzira šta to bilo, i učini da budem zadovoljan."

 Nemoj neko da se pita: "Hoću li učiti napamet cijelu ovu dovu? To je lagana dova. Neki ljudi pamte desetine pjesama. Šta ćeš izgubiti ako  naučiš dvije kraće dove?! Neki ljudi provode pet ili deset godina u učenju stranog jezika, na primjer, pa zar im je teško da nauče dovu koja im može izmijeniti budućnost?

Нема коментара:

Постави коментар