октобар 21, 2010

Prevodi ajeta Kur'ana koji direktno govore o Zikru:




1."Sjecajte se vi Mene, i Ja cu se vas sjetiti,i zahvaljujte Mi,i na blagodatima Mojim nezahvalni nemojte biti." (El-Bekara 152)


2."U stvaranju nebesa i zemlje i u izmjeni noci i dana su,zaista znamenja za razumom obdarene;za one koji stojeci,sjedeci i lezeci Allah spominju i o stvaranju nebesa i Zemlje razmisljaju." (Ali-Imran 190-1)


3."Kada oni (Munafici) ustaju da Namaz obave,lijeno se dizu,i samo zato da bi se pred svijetom pokazali,a Allaha gotovo da i ne spomenu." (En-Nisa 142)


4."Molite se ponizno i u sebi Gospodaru svome,ne voli On one koji se glasno mole." (El-Araf 55)


5."Allah ima najlepsa imena i vi ga prizivajte njima." (El-Araf 180)


6."I spominji Gospodara svoga ujutro i navece u sebi,ponizno i sa strahopostovanjem i ne podizuci jako glas,i ne budi nemaran." (El-Araf 205)


7."Pravi vjernici su samo oni cija se srca zatresu kada se Allah spomene,a kada im se rijeci Njegove kazuju,vjerovanje im ucvrscuju i samo se na Gospodara svog oslanjaju." (El-Enfal 2)


8."Ja sam,uistinu,Allah,drugog boga,osim Mene,nema;zato se samo Meni klanjaj i Namaz obavljaj-da bih ti uvijek na umu bio." (Ta-Ha 14)


9."A radosnom vijescu obraduj ponizne,cija srca,kada se Allah spomene,strahopostovanje obuzme." (ElHadzdz 34-35)


10."Vi u Allahovom Poslaniku imate divan uzor za onoga koji se nada Allahovoj milosti i nagradi na onom svijetu,i koji cesto Allaha spominje." (El-Ahzab 21)


11."O,vjernici cesto Allaha spominjite i hvalite,i ujutru i navecer Ga velicajte." El-Ahzab 41-42)


12."Tesko onima ceija su srca neosjetljiva kada se Allah spomene.Oni su u pravoj zabludi." (Ez-Zumer 22)


13."Onome koji se bude slijepim pravioda ne bi Milostivog velicao,Mi cemo sejtana natovariti,pa ce mu nerazdvojan drug postati." (Ez-Zuhruf 36)


14."Zar nije vrijeme da se vjernicima srca smeksaju kada se Allah i Istina koja se objavljuje spomene!" (El-Hadid 16)


15."Njima (munaficima) je sejtan ovladao i ucinio da zaborave Allaha.Oni su sejtanova grupa,a oni koji su na sejtanovoj strani ce zaista nastradati." (El-Mudzadela 19)


16."O,vjernici,neka vas imanja vasa i djeca vasa ne zabave od sjecanja na Allaha.Oni koji to dopuste,bit ce izgubljeni." (El-Munafikum 9)


17."A onoga ko se okrene od spominjanja Gospodara svoga,On ce u bolnu patnju uvesti." (El-Dzinn 17)

 18."Zaista je Zikr Allahov najveci (najvazniji)." (El-Ankebut 45)
        
19. "Postici ce sta zeli onaj ko se ocisti (od losih osobina) i spomene Ime Gospodara svoga pa Namaz obavi." (El-A'la 14-15)

Нема коментара:

Постави коментар